Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Monster Hunter Forum. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Tak

Meisterjäger

• »Tak« ist männlich

Spielt zurzeit: Memes

• Nachricht senden

1 041

22.06.2011, 18:50

Da stimm ich freddi zu.
Ist mir zu leise und etwas zu langsam.
Aber wenn ich mal ne leiche mampfe, erinnert mich dran, dann leg ich das ein.

We live in a society.

1 042

22.06.2011, 20:15

Spoiler
Forenberg.deVideoYouTube
zum Lesen den Text mit der Maus markieren

Hier mal ein wenig schnelleren Deathcore mit Black.

Epic Grindcore is Epic

johhunter

Jägerschüler

• »johhunter« ist männlich

Spielt zurzeit: mh3

Beruf: Schüler

• Nachricht senden

1 043

23.06.2011, 21:51

ich höre auch metal eigentlich haupsächlich METALLICA :love:
aber auch motörhead
seltener auch meminic^^

Take look to these eyes just before you die it´s the last thing you will see

Haupsächlicher ca-cha supporter
Hauptrüssys
-agna
-vangis
-heli+
-alatreon
-jehn
HR:82

Screaming Bloody Murder

Nergigante Erleger

• »Screaming Bloody Murder« ist männlich

Spielt zurzeit: Fifa 12

• Nachricht senden

1 045

29.06.2011, 20:07

Spoiler
Forenberg.deVideoYouTube

*Metalthread wiederbeleb*

Die machen wie HCTK so einen hohlen Growl.. ich will das auch können. :<

Schwarz Metall.

1 046

29.06.2011, 21:31

Hört sich ziemlich Inhale mäßig an...:)

Spoiler
http://www.youtube.com/watch?v=8wEihFLGAK8

Geil!

Epic Grindcore is Epic

Ghost_Mw2

Jagras Töter

• »Ghost_Mw2« ist männlich

Spielt zurzeit: Monster Hunter Freedom Unite (PSP), inFamous 2 (PS3)

Beruf: Elektriker

• Nachricht senden

1 047

29.06.2011, 23:47

Hachja, bester Thread den ich bis jetzt hier entdeckt hab :D :D :D

Ich hör nur Metal. An erster Stelle steht bei mir Slipknot. Dann kommen Bands wie Slayer, Metallica, Children of Bodom und inFlames :D

Aber wie gesagt, die meiste meiner Aufmerksamkeit in Sachen Metal gehört Slipknot <3

Forenberg.deVideoYouTube: youtube

Grableuchte

unregistriert

1 048

02.07.2011, 21:25

Forenberg.deVideoYouTube

So bekannt...und so genial.

1 049

10.07.2011, 18:44

Forenberg.deVideoYouTube

:3

Schwarz Metall.

Hunterfreak

Anjanath Töter

• »Hunterfreak« ist männlich

Spielt zurzeit: osu!, MH4U, PSO2

• Nachricht senden

1 050

10.07.2011, 18:51

@Grabi Weeeey Disturbed xD

und wenn wir schonmal dabei sind:

Forenberg.deVideoYouTube

P.S.: wen die Story hinter dem Lied Interessiert (Achtung Englisch Kenntnisse erforderlich):

Spoiler

For nearly 18 years, The West Memphis Three have been imprisoned for crimes they didn't commit. The three were condemned by their poverty, incompetent defense, Satanic panic and a rush to judgment by the media.

It all began May 5, 1993 when three eight-year-old boys were found mutilated and murdered in the Robin Hood Hills area of West Memphis, Arkansas. Under tremendous pressure to find the killer despite physical evidence pointing to anyone, West Memphis officers coerced an error-filled "confession" from a mentally handicapped teenager, Jessie Misskelley Jr., questioning him for hours without counsel or parental consent, only audio-taping two 46-minute fragments. Jessie recanted his statement the same night but it was too late: Jason Baldwin, Damien Echols and Misskelley all were arrested on June 3rd, and have been incarcerated ever since.

Local media said the murders were part of a satanic ritual; human sacrifices in the wooded areas of West Memphis, Arkansas. The police assured the public the three teenagers in custody were definitely responsible for these horrible crimes. There was no physical evidence, murder weapon, motive, or acquaintance with the victims so the State stooped to presenting Damien's black hair and clothing, heavy metal t-shirts, and Stephen King novels as "proof" the children were sacrificed to the devil. In early 1994, Echols was sentenced to death by lethal injection, Baldwin received life without parole, while Misskelley got life plus 40 years.

Beginning with the '96 HBO documentary "Paradise Lost" and the wm3.org website, the push for justice for the WM3 has steadily gained traction worldwide. With the steadfast support and financial help of their supporters, there is now factual, scientific evidence of their innocence. Damien, Jason and Jessie still must fight to gain their freedom but there are major differences now: the "satanic cult sacrifice" motive is now an embarrassment the prosecution doesn't even embrace. More important, forensic technologies have progressed to the point where previously untested items yielded definitive results: Not one molecule of DNA from the crime scene matches that of Damien, Jason or Jessie. The DNA does match of a pair of individuals (one of them a victim's stepfather) that were admittedly together on the day the children disappeared.

In 2009, Dr. Werner Spitz, the world's most respected forensic pathologist, testified the "knife wounds" on the children's bodies could only have come from post-mortem animal predation. There was juror misconduct that should have resulted in a mistrial— the jury foreman of Damien and Jason's trial was consulting his own attorney about the case during the trial as well as discussing MIsskelley's "confession" during deliberations though it was inadmissible in their trial.

In November of 2010, the State Supreme Court of Arkansas finally ruled in the WM3's favor for the first time, ordering new hearings wherein all post-conviction DNA, forensic evidence or testimony that could lead to their exoneration will be heard. Judge David Laser was assigned to be the judge of this evidentiary hearing which will begin on December 5, 2011.

While it's true the WM3 can see the light at the end of this tunnel, they still desperately need your financial help. Judge Laser ordered all remaining DNA is to be tested and we must pay for it, as well as additional forensic investigations and legal work. Please visit wm3.org for more information on the case and make your tax-deductible donation to the defense fund.

Screaming Bloody Murder

Nergigante Erleger

• »Screaming Bloody Murder« ist männlich

Spielt zurzeit: Fifa 12

• Nachricht senden

LordHypnos

Haunting your Dreams

• »LordHypnos« ist männlich

Spielt zurzeit: Paladins

Beruf: Traumfresser

• Nachricht senden

1 052

16.07.2011, 22:08

Forenberg.deVideoYouTube
| Divine Dragons | Doppelherzhorde | 061940204136 | MH4U | JR81 |

I lie in your soothing arms, Lord Hypnos

Tak

Meisterjäger

• »Tak« ist männlich

Spielt zurzeit: Memes

• Nachricht senden

1 053

16.07.2011, 22:11

Irgendwie einer meiner neuen Favs :3
Forenberg.deVideoYouTube

We live in a society.

Melone

Zorah Magdaros Vertreiber

• »Melone« ist männlich

Spielt zurzeit: Minecraft, Mhfu

• Nachricht senden

1 054

17.07.2011, 15:36

Epic Viking-Metal

Forenberg.deVideoYouTube

1 055

17.07.2011, 16:25

Forenberg.deVideoYouTube

Epic Grindcore is Epic

1 056

17.07.2011, 16:54

Nico wie sieht's eig. mit "Ich geh' mit meiner Laterne" aus? xD

Schwarz Metall.

1 057

17.07.2011, 18:59

Ich hab den Vorschlag schon gemacht, aber wir kümmern uns grade eher um unsre Band als eine Coverversion :) aber es kommt noch :D Oder ich machs allein :) wie siehts mit dem Tape aus?

Epic Grindcore is Epic

1 058

17.07.2011, 19:04

Mein Headset hällt das nicht aus. :D
Ich kauf mir Montag ein neues. :3

Schwarz Metall.

1 059

17.07.2011, 19:21

:) okay...wie wärs mit nem Mic? :D

Epic Grindcore is Epic

1 060

17.07.2011, 20:30