Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Monster Hunter Forum. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Serhan-sama

Tigrex Töter

• »Serhan-sama« ist männlich
  • »Serhan-sama« ist der Autor dieses Themas

Spielt zurzeit: FF XV: Comrades | Tekken 7

Beruf: Industriemechaniker Azubi

• Nachricht senden

1

05.07.2012, 05:07

Naruto Games Verabredungs- und Disskussionsthread

Zu Bearbeiten...

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »Serhan-sama« (01.03.2013, 17:08)

Wii-Homebrew Topsites

2

05.07.2012, 08:34

Geil! Generations war gut, aber eigentlich nur ein filler-Game um uns nicht allzu lange auf neuere Chars. warten zu lassen. Ich Wette 3 wird wieder einen bombastischen Story-Modus haben. :P
Ob CC2 wohl schon weiß wann Naruto endet? Freue mich jedenfalls schon riesig auf das Spiel! :D

Edit: Gerade den Trailer gesehen. Animegetreue Sequenzen mit QTE und Bossfights (3. Hokage gegen Kyuubi o.O) sind wieder vorhanden. Weeeey!

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Silba« (05.07.2012, 08:34)

3

05.07.2012, 09:19

Party hard!!! Ich freu mich voll drauf. Dann wird wieder hart Naruto gesuchtet :3
Ich glaube auch, dass die Story wieder besser wird, da die Story von Generations ja nicht so der Hot war.
Wird gekauft :3
|DivineDragons|Gildenleitungsmitglied|IGN: Stratos|

Serhan-sama

Tigrex Töter

• Nachricht senden

4

05.07.2012, 15:49

LIVESTREAM!!!SCHNELL
http://www.youtube.com/user/NamcoBandaiG…c&v=FxV4ToiEouU
Kyuubi schon verpasst..
EDIT: Wurde aufgenommen!
Forenberg.deVideoYouTube

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Serhan-sama« (05.07.2012, 15:49)

5

05.07.2012, 17:01

@Serhan-sama: Weißt du wie es um eine Demo steht? :3
Da das Französisch oder Italienisch ist [Quando-wann [It]], denke ich, dass eine Demo nicht soweit entfernt ist. Vielleicht auch nur Im JAP-SEN?

Serhan-sama

Tigrex Töter

• Nachricht senden

6

05.07.2012, 17:36

@Lagiaschlaechter: Sobal ich was weiß, werde ich es dann im Thread bekannt geben. ;)

Nasu

Tigrex Töter

• »Nasu« ist männlich

Spielt zurzeit: Storm 3

Beruf: Schüler

• Nachricht senden

7

05.07.2012, 18:44

Bin ein riesen naruto-fan und freue mich schon tierisch auf des game!
Hab damals storm 2 bis zum umfallen gezockt (generations hab ich mir nie gekauft,da des spiel eig. nur ein storm 2 "upgrade" und ich dafür keine 40-50 euro ausgeben will)..
Naja aber der trailer sieht doch mal wirklich vielversprechend aus !
Und warum zur hölle ist das spiel ab 16?Nicht das es mich stört (werde 17),aber mich wundert's schon da in storm 2 auch schon blut zu sehen war :D.
Naja abwarten,denn am 13. juli werden wir wegen der japan-expo ja wieder mehr zu sehen bekommen :).

8

05.07.2012, 21:03

Mhm, das heißt dann wohl, das der Mange bal dendet, its rape time >:D

Nasu

Tigrex Töter

• »Nasu« ist männlich

Spielt zurzeit: Storm 3

• Nachricht senden

9

05.07.2012, 21:52

*SPOILER*

Forenberg.deVideoYouTube

Hier der komplette Kampf gegen den Neunschwänzigen..
Ist zwar ein bissl laggy,aber man kann es sich anschauen :)

Wii-Homebrew Topsites

10

06.07.2012, 15:22

Find ich zu nice ^_^ muss Generations m wieder auspacken.

Serhan-sama

Tigrex Töter

• Nachricht senden

11

07.07.2012, 01:03

*SPOILER*

Forenberg.deVideoYouTube

Hier der komplette Kampf gegen den Neunschwänzigen..
Ist zwar ein bissl laggy,aber man kann es sich anschauen :)

Du weißt auch, dass ich das in viel besserer Qualität schon vorher gepostet hab? D:

Yutawashi

Jägerschüler

Spielt zurzeit: Mht,Bald Age of Wulin,

• Nachricht senden

12

08.07.2012, 11:56

;D

Freu mich so auf das Game !
Ich habe mit meinem Kolegen gewettet das man auf denn Spielfeld mit vielen Ninjas Sind ..., der meinte es wird wie Generation xD , nur mir mehr Chars :/
Das Game wird so Geil ich werde bei den Realis Datum sofort schon mal Geld zur Seite Legen für das Game ^^ !
Und das beste ist das mann Konoah erforschen ..., also es wurde erwähnt , wie bei Storm und The Broken Bond :D !

:D
Bin ein Sehr sehr sehr Großer Naruto Fan :D !
Like a Boss Bitch !

13

08.07.2012, 21:25

Das Spiel wird alles andere als ein einfaches Generations Addon. Jetzt liest euch mal durch was CC2 mit dem Spiel vor hat! :D

Zitat

At the 2012 Japan Expo, Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 (Naruto Storm 3) was on display as a playable demo for fans to enjoy. On hand to represent Naruto Storm 3 was the president of developer CyberConnect2, Hiroshi Matsuyama! The team at GaaraFrance had the opportunity to interview Matsuyama-sam in regards to the game so that they could provide answers to some of the questions us fans had! The interview is in French, so Saiyan Island will do our best work to extract the key information for you in question and answer format:

Where does the Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 story begin?

It begins with a flashback, the Nine Tails Invasion arc, which is what the Japan Expo demo contained. Afterwards, the story will mainly focus on events after the meeting of the Kage.

Will Naruto Storm 3 will focus on the Fourth Shinobi World War?

Yes, that will be the focus of story mode.

Does that mean the story will go up until the appearance of Madara?

Matsuyama, who was laughing and shaking his head at the question, mentions that the end is not really defined yet. The information will be revealed eventually, and there will be a few surprises that will be revealed before the game’s release.
Gaara France notes that they asked Matsuyama-san about Kabuto (Snake Form) and Masked Man for Naruto Generations and were met with the same response, so there is hope for Madara!

How long is story mode and how many boss battles will it contain?

The style will be similar to Naruto Storm 2. Story mode will have several boss battles. It’s too early to estimate the playing time at this moment, but CyberConnect2 has put in a lot of effort into it, especially the visual aspect.

In Naruto Generations, a substitution jutsu bar system was implemented. Will that be returning?

Players have given a lot of feedback in regards to this and CyberConnect2 is considering their opinions as development progresses, but the substitution bar system will be in.

Can players awaken from the start of a match in Naruto Storm 3?

Yes, a good example is from the Japan Expo demo where Minato awakens early in the battle against Masked Man. That is a story mode match, but in normal battles, players will also be able to awaken from the beginning of the match. It will vary from character to character, but early awakenings could have a severe impact, such as fatigue. This will be a new tool to add to a potential combat strategy.

Will there be character customization in Storm 3, such as selectable jutsus, ultimate jutsus, etc?

When a character awakens, the characters have new attacks, speeds, and jutsus. As for personalization, ideas from fans have been collected, and CyberConnect2 is formulating potential implementations as development progresses.

Will characters have new costumes?

Yes, there have been a lot of requests for this so new jutsus and outfits will be in! CyberConnect2 wants to meet the fan demand as a priority!

How does Matsumuya-san look at the option for creating your own ninja, village, buildings, affinities, jutsus, etc?

He thinks it’s very interesting, but not a feature that’s been asked for too much.
Will characters from Part 1 (the pre-timeskip characters) be in Naruto Storm 3?
The story will focus on the ninja war, so characters who have appeared in Naruto Shippuden will make a come back. Part 1 exclusive characters will not make a return. There will, however, be a lot of new characters!

Zusammengefasst:

-Der Story Modus beginnt mit der Flashback-Arc, in der der Kyuubi Konoha angreift.
-Beim Story Modus wird man sich auf den aktuellen Ninja Weltkrieg-Arc konzentrieren.
-Der Story Modus wird ähnlicher wie der von Storm 2 aufgebaut sein und einige Bosskämpfe beinhalten.
-Die Tausch Jutsus-Leiste wird es - wie in Generations - auch geben.
-Es steht den Spielern nun frei, sich wann sie wollen in den Erwachen Modus zu begeben - nur einmal in Kampf versteht sich (?).
-Aufgrund vieler Aanfragen, werden einige Charaktere neue Jutsus sowie alternative Kostüme erhalten.
-Es wird keine PTS Charaktere mehr geben, der finale Raster soll dennoch über 100 Charaktere beinhalten!

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Silba« (08.07.2012, 21:23)

Yutawashi

Jägerschüler

Spielt zurzeit: Mht,Bald Age of Wulin,

• Nachricht senden

14

09.07.2012, 14:15

hmmm

Ja das weis ich schon xD!
Ist schon sehr Intere sannt aus ^^
Like a Boss Bitch !

15

10.07.2012, 18:58

Interview der Jap. Expo 2012!

Zitat

Naruto Storm 3, our coverage on Saiyan Island continues on this up-coming, potentially very exciting game! The latest is an interview from the 2012 Japan Expo. The second interview from Japan Expo, actually. There was a Naruto Storm 3: Hiroshi Matsuyama interview released this past weekend, but this is a brand new one conducted by the fans over at Naruto-MX. They also speak with the always entertaining CyberConnect2 president Hiroshi Matsuyama! The interview starts off with discussion on Matsuyama-san’s marathon run in which he pretty much says he participated to show Naruto’s tenacity and desire to never give up. The interviewers also kindly give Matsumuya-san a bottle of alcohol to which he seemed very appreciative of!

We are sure what you guys are most interested in, however, are the questions about Naruto Storm 3 and Naruto Generations! The original interview was conducted in Japanese and French, but Saiyan Island has taken the time to extract the key information and translate it into English. The questions are in bold and directly below are Matsuyama-san’s responses.

Naruto Generations shipped over 1 million copies around the world. How successful do you feel about this?

Naruto Storm 2 had reached 1.3 million copies. Being able to reproduce that success has been something special for us so we think with Generations really achieved something incredible!
What makes us really happy is to see all the feedback that had been sent in after the release of Storm 2 and Generations. From the fighting system and beyond, the feedback means a lot to us because it helps improve the fluidity of the game.

How far will in the story will Naruto Storm 3 go?

I can’t really go into detail at the present time, but we planned to include as much content in story mode as possible. In particular, all of the anime episodes that have been aired up until the 2013 release, we hope to include in the game.

In Naruto Generations, there were over 70 playable characters. What has CyberConnect2 planned for Naruto Storm 3?

Details on the number of characters will be revealed in the future. The only thing I can say at this present time is that if fans have been waiting for any characters impatiently, I think we will respond to their expectations.

What are the major changes made to the fighting system for Naruto Storm 3?

What will henceforth play a very important role in the fight is that you will be able to trigger the awakening from the beginning, thanks to the right stick on the control pad. This will play a decisive role in when planning out strategy in battles.

Although awakening mode will trigger additional power for a period of time, the downside is that the character will be more brittle and easier to attack afterwards. In other words, triggering awakening mode has it’s risks.

Again, this will play into the strategy of the fight since players will have to determine the best time to go into awakening mode.

What are the additions to story mode?

Execution of quick time events (QTE) in the battles themselves. This is something that we wanted to include especially since it will satisfy players who enjoy this sort of gameplay. Players will be met with a combination of codes that they will have to enter to trigger cinematic scenes from the anime series to further embellish the battle. We feel this is a small bonus that will allow the game to have greater replay value.

Besides the story mode, there is also another mode completely on which we are working on, but at this time we can’t tell you what it is. It will be revealed at a later time, so stay tuned!
On the topic of replay value, for Naruto Storm Generations we did a lot of effort to ensure that players remain online in as long as possible, so this time, after having finished the story mode, there will still be a lot of content to enjoy. We have new ideas in development so that players will be able to take the most pleasure and as long as possible.

Naruto Storm Generations came out a year ago and Naruto Storm 3 is already announced. Can you promise fans a quality game?

Contrary to what one might think, the development of Storm 3 did not start after Generations. In reality what happened was when development of Storm 2 was finished, the team divided into two. We had a team that was part of Generations and another team that has started working in parallel on Storm 3.

There is over two and a half (2.5) years worth of work behind Storm 3. It’s not a project that will just be coming out just after Generations, there have been a lot of months of planning and development, which will continue to 2013.

But rest assured, in time, we will provide you with the ultimate game to delight you!

And finally, you’ve dawned the Naruto costume before, including the current Sage Mode outfit. Next year we see you in Tailed Beast Chakra Mode?

I’ll try to do it if I can get a special license from Shueisha for that particular outfit.

Is there anything more you could wish for?

We’ve received the great news that Naruto Generations has exceeded 1 million copies. Development on Naruto Storm 3 is underway, with the release scheduled for Spring 2013. As crazy as it sounds, we hope to reach 2 million copies! This is our goal and we hope that players will follow us again, so we count on your support as usual! Dattebayo!

Quelle: Saiyanisland.com

16

14.07.2012, 17:01

Jap. Expo Demo - Minato vs Masked Man Story Kampf

Forenberg.deVideoYouTube

Der Story Kampf gegen den maskierten Mann.
Außerdem sieht man den neuen Erwachen Modus, den man von Anfang an aktivieren kann. Noch dazu erhält man in diesem Modus anscheinend 2 neue Moves, die mit den Schultertasten belegt werden. Zu sehen ist der Move bei 1:04.

17

15.07.2012, 13:15

Boah *-* ich freu mich soooooo auf das Game :3 das Design der Lebensbalken sieht auch geiler aus. Das ist der story-technisch gesehen, letzte Teil der NS: UNS Teil, richtig?

18

15.07.2012, 13:37

Boah *-* ich freu mich soooooo auf das Game :3 das Design der Lebensbalken sieht auch geiler aus. Das ist der story-technisch gesehen, letzte Teil der NS: UNS Teil, richtig?

So sagte man anfangs, doch es hängt davon ab wie weit der Anime bis zum Release ist. Laut CC2 sollte der Story Modus in Storm 3 enden, aber wenn Naruto bis dahin noch nicht vorbei ist, werden sie den fehlenden Content wohl mit DLC's nachliefern, denke/hoffe ich.

Wii-Homebrew Topsites

19

22.07.2012, 22:20

-Sasuke (Susano'o) bestätigt
-Darui als spielbarer Charakter bestätigt
-Man kann sich nun mitten in der Combo in den Erwachenzustand begeben und die Combo weiterführen

20

31.07.2012, 11:05

*ausgrab*
@Silba: Hast du neue Infos für uns? :>